lapsia seurakunnan päiväkerhossa

Lapsille ja lapsiperheille

Tältä sivulta löydät toimintaa alle kouluikäisille lapsille ja lapsiperheille sekä perhepäivähoitajille ryhmineen.

Toiminnasta vastaavat lastenohjaajat Soile Karppi ja Pirita Hakomäki.

Toimintamuodot löydät sivupalkista.

Seurakunnan kerhot tukevat monipuolisesti lapsen kasvua ja kehitystä sekä perheiden kristillistä kasvatusta.

Perhekerhot ja -kahvila mahdollistavat vertaistuen samassa elämäntilanteessa oleville aikuisille ja lapsille.

Lastenohjaajien kanssa voit jutella pienistä tai isoista arjen asioista kahvittelun lomassa. Voit ottaa yhteyttä myös puhelimitse, sähköpostitse tai lapsen kerhoviennin/haun yhteydessä. Kaikkien seurakunnan työntekijöiden sähköpostiosoitteet ovat muotoa: etunimi.sukunimi@evl.fi

Seurakunnan työntekijöillä on vaitiolovelvollisuus.

Seurakunta järjestää erilaista toimintaa perheille ympäri vuoden. Tapahtumista tiedotetaan erikseen facebookissa (mustasaaren suomalainen seurakunta/lapsi-japerhetyö), Silta-lehdessä ja näillä kotisivuilla.

Perheiden kesäretki Tuuriin keskiviikkona 7.8. . Lähtö Sepänkylän srk-keskukselta klo 9.30 linja-autolla. Louna ravintola Onnenkivi n. klo 11.30.

Paikanpäällä omatoiminen tekeminen. Lapsille Miljoonativoli ( alle 13v. ilmainen) , muumipuisto, sisäleikkipuisto.

Paluun lähtöaika on klo 17.30.

Ilmoittautumiset  soile.karppi@evl.fi   044 5959273    18.6. mennessä.

Vapaita paikkoja voi tiedustella 30.7. alkaen Soilelta.

ps. muistathan peruuttaa tulosi, jos et pääsekään matkalle

lapsi jätskin kanssa

lastenohjaaja, lapsi-ja perhetyö