Täällä tapaat mukavia ihmisiä! Tule mukaan!

Klikkaa näistä tapahtumista lisätiedot etusivun "Aikuisille"-sivupalkista.

Miesten Raamattu- ja saunailta Senioripisteessä Niilontie 1:ssä kutsuu noin kerran kuukaudessa perjantaisin.

Koivulahden Raamattu- ja takkailta kokoontuu n. kerran kuukaudessa Renkituvalla.

Kahvipiiri on toiminut jo pitkälti yli kaksikymmentä vuotta ja paranee vuosi vuodelta. Meillä saa iloa mukaansa ihan ilmaiseksi! Lisäksi saat hengellistä ravintoa ja hyvää mieltä aina viikoksi kerrallaan! Piiri kokoontuu joka torstai klo 10-11.30 Sepänkylän seurakuntakeskuksessa (Niilontie 3) lomakausia, muutamia juhlapyhiä ja kesätaukoa lukuunottamatta. Piiriä ohjaa diakonissa Heli Salmela, jolta saat myös halutessasi lisätietoja puh. 050 554 4498.

Lähetyksen hyvän mielen käsityöilta kokoaa käsitöiden ystäviä ahkeroimaan lähetystyön tai sovitun hyväntekeväisyyskohteen hyväksi. Lisätietoja ja kokoontumisajat Sirpalta, 040 530 9456 ja Raililta, 0500 320 418.

Lähetyspiiri tukee oman seurakunnan nimikkotyötä.

Fellowship-yhteisö järjestää kotoisia ylistyshenkisiä iltamessuja kerran kuukaudessa launtai-iltaisin sekä rukous- ja ylistysiltoja kerran kuukaudessa tiistaisin. Lisätietoja tapahtumatiedotuksesta seurakunnan kotisivuilta ja facebook-sivustolta ja pastori Miika Kalliolta, 050 55 44486

Tiistaipuuro on tarjolla Sepänkylän seurakuntakeskuksen tarjoilutilassa tiistaisin erikseen ilmoitettavana ajankohtana hintaan 2€. Tiistaipuuron lisätietoja löydät mm. diakoniatyön etusivulta. Tarjolla puuron lisäksi leivät ja lisukkeet, maito tai mehu ja kahvit. Lisätietoja Salmela p. 050 554 4498 tai Vakkila p. 044 753 1214.

Kahvipiiri
Kahvipiirin vappuiloa