Kahvipiirissä

Kahvipiirissä on tunnelmaa!

Kahvipiiri on iloisten ihmisten kokoontumispaikka!

Tule mukaan kahvittelemaan, vaihtamaan kuulumisia, nauttimaan vaihtuvasta ohjelmasta ja vierailijoista sekä osallistumaan retkille. Voit tulla mukaan säännöllisesti tai silloin, kun sinulle sopii. Piirissä on sekä miehiä, naisia että pariskuntia. Kaiken kaikkiaan meitä kokoontuu joka torstai 40-60 henkeä. Tule sinäkin!

Piirin ohjaajana toimii diakonissa Heli Salmela, jolta saat halutessasi lisätietoa puh. 050 554 4498.

Kahvipiiri kokoontuu torstaisin klo 10-11.30 Sepänkylän seurakuntakeskuksen (Niilontie 3) tarjoilutilassa. Näppärimmin pääset paikalle C- tai F- ovesta. Varaa mukaasi 1 € kahvitteluun ja muutama pikkukolikko lisää vapaaehtoiseen pika-arvontaan. Arpatuotolla osallistumme ajankohtaisiin hyväntekeväisyyskeräyksiin, katamme retkemme ruokailukuluja jne. yhteisesti sovitulla tavalla. Voit tutustua tuleviin ohjelma-aiheisiin "tapahtumat"-valikosta ja klikkaamalla valitsemaasi torstaita.

Myynnissä myös piiriläisten tekemiä onnittelukortteja erilaisiin elämänvaiheisiin ja muistoadresseja lähetystyön hyväksi.

Lämpimästi tervetuloa!

(Kuva: Piirin kevätretki 2023 tehtiin Lapualle. Kuvassa olemme Kosolan talossa, jonka historiaa esitteli Heli Karhumäki.)

KAHVIPIIRIN KEVÄTKAUSI 2024:

Piiri kokoontuu  torstaisin Sepänkylän seurakuntakeskuksessa klo 10-11.30 tutussa paikassa, Sepänkylän seurakuntakeskuksen tarjoilutilassa.

Ohjaajana toimii vanhaan tapaan diakonissa Heli Salmela ja kahvituksesta huolehtii emäntä Teija Vakkila.

Huomioithan, että ollessasi kipeä, jäät kotiin hoitamaan itsesi terveeksi ja tulet mukaan vasta tervehtyessäsi.

Olet sydämellisesti tervetullut joukkoomme!

Kahvikuppikuva
Kahvipiirissä kahvin ja tarjoilun hinta 1 €.

emäntä, Mustasaaren seurakuntayhtymä
Emäntäpalvelut Kiinteistöpalvelut