Nalle kirkossa.

Tervetuloa mukaan kouluikäisten (7-14v.) toimintaan!

Kouluikäisille järjestämme viikottaisia maksuttomia kerhoja eri teemoilla. Kerhoissa pelataan, liikutaan, askarrellaan, kokataan ja vietetään aikaa yhdessä samanikäisten kanssa. Kerhoihin kuuluu myös hartaushetki. Donkkis Big Nighteja vietetään kerran syksyllä ja kerran keväällä. Kesäisin pidämme leirejä. Kymppisynttäreille kutsumme joka vuosi 10 vuotta täyttävät juhlimaan yhdessä.

Kerhot

Ilmoittaudu mukaan kerhoihin täällä. Ilmoittautumalla kerhoon saamme yhteystietonne, lapsen mahdolliset allergiat ja muut tärkeät tiedot. Kerhoihin voi tulla mukaan koko kauden ajan. Tilapäisistä poissaoloista ei tarvitse ilmoittaa. Talvilomaviikolla 9 ei ole kerhoja. Kerhot päättyvät viikon 19 jälkeen. Kerhot ovat maksuttomia ja kaikille avoimia.

donkkis big night

Suuri toimintailta 1.-3. luokkalaisille seuraavan kerran pe 15.3 Sepänkylän seurakuntakeskuksessa klo 18-20.30. Luvassa mm. kivoja toimintapisteitä kisoja ja haasteita, kauneusstudio, rukouspiste, musiikkia, Raamattuopetusta. Olethan mukana koko illan alusta loppuun asti!

Syksyn Donkkis big night on 4.-7. luokkalaisille.

Toimintailta

4.-6. luokkalaisille Vaasan Megazonessa (Tiilitehtaankatu 49) to 21.3. klo 18-21 välillä. Illan hinta 7€ sisältää tunnin pelit ja  iltapalaa. Ilmoittautuminen ma 11.3 mennessä täältä. Tarkempi aikataulu tulee ilmoittautuneille viestillä lähempänä ajankohtaa.

Kesäleirit

1.-3. luokkalaisille 3.-5.6.2024, hinta 40€, ilmoittautumiset täältä

4.-6. luokkalaisille 5.-8.6.2024, hinta 50€, LEIRI ON TÄYNNÄ! Ilmoittaudu jonoon sähköpostiin anu.turcios@evl.fi

Leirit ovat mahtavissa puitteissa Virroilla Marttisen nuorisokeskuksessa. Leirien ohjelmassa on muun muassa pelejä ja leikkejä, askartelua, uintia, saunaa, iltahartauksia. Ilmoittautuminen päättyy 5.5 tai leirien tullessa täyteen.

kymppisynttärit

Vuonna 2014 syntyneiden oma kymppijuhla järjestetään keväällä 2024. Kutsut tulevat postissa kotiin seurakunnan jäsenille.

kevätretki powerparkiin

Kevään retki peruuntuu harmillisesti tämän osuessa koulupäivään Mustasaaressa.

nuorisotyönohjaaja