Perhekahvila

Perhekahvila on tarkoitettu kaikille kotona lapsen/lasten kanssa  oleville vanhemmille /isovanhemmille/hoitajille lapsineen. Tapaat samassa elämäntilanteessa olevia ja lapset saavat leikkiä turvallisesti vanhemman vierellä. Kahvila toimii avoimet ovet periaatteella eli tule silloin kuin ehdit. Tule tutustumaan ja löytämään ystäviä. Kahvila toimii Sepänkylän seurakuntakeskuksessa päiväkerhotiloissa HUOM.! käynti Niilontien puolelta D-ovi.

Kahvila on avoinna seuraavina tiistaipäivinä klo 9.30-12  29.8., 5.9., 26.9., 10.10., 24.10., 31.10., 7.11., 21.11.,

Katso keskiviikon ajat Sepänkylän perhekerho kohdasta.

Vapaaehtoinen kahvi-ja voileipämaksu 2,00e/perhe.

Tervetuloa!

perhekahvila
Äidit ja lapset tekevät isänpäivälahjoja perhekahvilassa

Järjestämme erilaisia juhlia ja retkiä muutaman kerran vuodessa. Kaikista näistä tiedotetaan kerhoissa.

Tietoa tapahtumista ja kerhoajoista löydät myös lapsityön omalta facebook-sivulta : mustasaaren suomalainen seurakunta/lapsi-ja perhetyö. Ja työntekijöihin voita aina ottaa yhteyttä joko spostitse tai puhelimitse.

Päiväkerho
Lasten tekemiä suojelusenkeleitä.
Perhekahvila toimii ns.avoimien ovien periatteella. Voit tulla paikalle 9.30-12.00 välisenä aikana, joilloin kahvila on auki. Kahvitarjoilu on pöydässä koko ajan. Lastenohjaajat ovat paikalla koko ajan, välillä siellä vierailee diakonissa tai seurakuntapastori. Kahvila on erinomainen vertaistuen paikka.

Tiistai kahvila on vapaamuotoinen yhdessäolon viettopaikka. Silloin tällöin voi olla jotain extra ohjelmaa. Keskiviikkokahvila on enemmän ohjelmallisempi. Siinä on klo 10.00 hartaushetki lapsille, jonka jälkeen on kanttorin pitämä kirkkomuskarihetki. Tämän jälkeen eli n. klo 10.30-11.00 on voileipätarjoilu seurakuntasalissa (enemmän tilaa) Sen jälkeen vapaata oleskelua/leikkiä klo 12.00 asti.

lastenohjaaja, lapsi-ja perhetyö

Facebook-sivut: Mustasaaren suomalainen seurakunta/lapsi-japerhetyö