Seurakunta mukana elämäsi tärkeissä hetkissä

Seurakunta tahtoo olla läsnä elämäsi tärkeissä hetkissä. Toteutus voi olla omannäköinen: yksinkertainen ja kodikas tai suuri ja juhlava.

Ota yhteyttä:

Aloita yhteydenotolla sopiaksesi ajankohdasta, tilasta ja henkilövarauksista kuten papista ja kanttorista.  Kasteet, vihkimiset ja hautaukset sekä tilavaraukset: toimistosihteeri Minna Rajamäki, 044 595 9278. Katso kirkkoherranviraston aukioloajat kohdasta Info ja asiointi.  Käyntiosoite: Sepänkylän seurakuntakeskus (ovet A ja I), Niilontie 3, 65610 Mustasaari.

Mustasaaren kirkon varaukset kesäkuukausien vihkimisiin kuitenkin ruotsalaisen seurakunnan kautta numerosta 0400 415 008, avoinna ma-ti, pe  klo 9-14, to klo 9-12 seuraavasti:

- mustasaarelaisille vihkikesää edeltävästä joulukuusta lähtien

- muille kuin mustasaarelaisille vihkikesää edeltävästä tammikuusta alkaen

- kirkon varauksen jälkeen on myös pappi ja kanttori varattava Mustasaaren suomalaisesta seurakunnasta

- vaasalaiset varaavat papin ja kanttorin omasta seurakunnastaan