Haluatko laulaa kuorossa?
Kuorolaulu on antoisa harrastus!

Musiikki

Kuorot aloittavat syyskautensa seuraavasti:

Kirkkokuoro Hehku vko 36 (7.9. klo 18.00)

Sumppisävelet-laulupiiri vko 37 (14.9. klo 11.30)

Vocal Puutarha vko 37 (13.9. klo 18.30)

Haluatko laulaa kuorossa?

Mustasaaren suomalaisessa seurakunnassa toimii kaksi kuoroa ja yksi laulupiiri: Kirkkokuoro Hehku, Vocal Puutarha ja Sumppisävelet laulupiiri. Kuorot tarjoavat laulaville seurakuntalaisille mahdollisuuden mielen ja sielun virkistymiseen tavoitteitakaan unohtamatta. Kuorot esiintyvät jumalanpalveluksissa ja muissa seurakunnan tilaisuuksissa sekä tekevät yhteistyötä myös alueen muiden kuorojen kanssa. Jos olet kiinnostunut kuorotoiminnasta, ota yhteyttä kanttoriin! Erityisesti laulavia miehiä kaivataan mukaan kuorotoimintaan!

Tarkempaa tietoa eri kuoroista saat klikkaamalla sivupalkista!

Seurakunnassa järjestetään myös konsertteja, yhteislaulutilaisuuksia ja muita musiikkitilaisuuksia. Musiikilla on tärkeä tehtävä myös jumalanpalveluksissa ja kirkollisissa toimituksissa, kuten kaste, häät ja hautaus. Vihkimisen musiikkitoiveissa tulee aina olla hyvissä ajoin yhteydessä kanttoriin!

Kuoroja johtaa kanttori Kaisa Launonen. Sähköposti: kaisa.launonen(at)evl.fi

Kanttorin virkapuhelin: 050 554 4491

kanttori
Niilontie 3
65610 Mustasaari

Virkavapaalla 1.11. 2023 - 7.1. 2024.