Tiistaipuuro

ti 2.4. klo 8.30 – ti 2.4. klo 10.00
Tiistaipuuro

Sepänkylän seurakuntakeskus

Yhteisöllinen aamupuuro mukavassa seurassa!

Tiistaipuuro on tarjolla joka tiistai Sepänkylän seurakuntakeskuksen tarjoilutilassa 6.2.- 28.5. 2024 klo 8.30-10.00 (ei viikolla 9).

Puuroaamiaisen pääset nauttimaan 2 €:n hintaan ja siihen sisältyy puuro, leivät ja lisukkeet, juomat sekä aamukahvit.

Tiistaipuuron tuotto käytetään kokonaisuudessaan Yhteisvastuukeräyksen tukemiseen.

Lisätietoja saat halutessasi diakonissa Heli Salmelalta tai emäntä Teija Vakkilalta (kts. yhteystiedot etusivun ylävalikosta).

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

emäntä, Mustasaaren seurakuntayhtymä