Päihteistä kuntoutuvien leiri

ke 15.5. klo 10.00 – su 19.5. klo 14.30
PAV-leiri saviruukku

Österhankmon leirikeskus

Tule mukaan päihteistä kuntoutuvien leirille! Lisätietoja diakonissalta p 050 554 4498.

Päihteistä kuntoutuvien leiri vietetään 15.-19.5. 2024 Österhankmon leirikeskuksessa. Voit ilmoittautua jo nyt mukaan tai kysellä lisätietoja diakonissa Heli Salmelalta p. 050 554 4498 tai heli.salmela@evl.fi Ilmoittautuminen päättyy 2.5. 2024.

Leiri on päihteetön, suomenkielinen ja ohjelmallinen. Voit osallistua riipumatta siitä, mitä päihteitä olet käyttänyt. Ohjelmassa on toimintaa, ulkoilua, vieraita, hiljentymistä, musiikkia, saunomista ym. Saat itsellesi sopivaa vertaistukea ja keskusteluapua ja tottakai pääset nauttimaan myös leirikeskuksen keittiön maittavista ruuista!

Osallistujat tulevat lähiseurakuntien alueelta Vaasasta, Laihialta, Vähäkyröstä ja Isokyröstä sekä Mustasaaresta. Kyyti leirikeskukseen on järjestettävä itsenäisesti.

• Aikuisille Aikuisille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Järjestäjä

Lähiseurakunnat: Vaasan suom. srk ja Vähäkyrö, Mustasaaren suom. srk, Isokyrön ja Laihian seurakunnat

diakonissa
Niilontie 3
65610 Mustasaari

Diakonissa on terveydenhuollon ammattihenkilö ja kirkon diakoniatyön asiantuntija. Hänen tehtävänään on "edistää ihmisten, perheiden ja yhteisöjen terveyttä, vahvistaa voimavaroja, antaa toivoa ja tukea omatoimista selviytymistä. Lähtökohtana on kristillinen ihmiskäsitys, eettinen ja oikeudenmukainen toiminta sekä oma luovuus". (Lainaus: Diakonia-ammattikorkeakoulu)

Heli on myös työnohjaaja. Hänellä on pätevyys toimia sekä kirkon, että yhteiskunnan muiden alojen työntekijöiden työnohjaajana. Työnohjaaja auttaa työntekijää oman työnsä tutkimisessa, arvioinnissa ja kehittämisessä. Työnohjaus on työhön, työyhteisöön ja työrooliin liittyvien kysymysten, kokemusten ja tunteiden yhdessä tulkitsemista ja jäsentämistä. Ota yhteyttä, mikäli tarvitset työssäsi apua, pohdit työssä jaksamisen kysymyksiä tai vaikkapa ammatinvaihtoa.

Heli toimittaa seurakunnan Silta-lehteä viestintäalan ammattilaisena (FM) ja toimii pienimuotoisena mainosnikkarina, kun omalta päätyöltään ehtii.